De vereniging

Wij zijn S.V. The Resistance. Een studievereniging voor studenten van de opleidingen Elektrotechniek en Technische Informatica van Avans Hogeschool te ’s-Hertogenbosch. Wij organiseren activiteiten en evenementen in allerlei verschillende vormen en maten, en naar ieders interesse.

Wat vooral ons doel is, is het in contact brengen van studenten onderling. Wij vinden het namelijk heel belangrijk dat er goed contact is met elkaar en dat de opleiding gezellig en leuk is voor iedereen door dus activiteiten te organiseren. Ook vinden we het belangrijk om de drempel van contact leggen met bedrijven en studenten zo laag mogelijk te houden. Zo kunnen studenten op een fijne en leuke manier op zoek naar een eventuele stageplek of afstudeerplek en bedrijven naar stagiaires en afstudeerders.

Het Bestuur

Mark Moerings